Quid significant nomina magnarum societatum negotiatoriarum? Etymologiam nominum septem in re mercatoria gigantum investigaverunt modo diurnariae actorum "Business Insider" Mary Handbury & Emily Cohn.
1. Google. Nomen hoc fructus est longae ac procellosae disputationis inter conditorem negotiationis, Larry Page, et gregem studentium, quos ad nomen aptum inveniendum adhortatus est. Unus horum proposuit vocabulum "googolplex", denotans in sermone mathematico numerum incredibiliter ingentem; discipulus hic tamen pronuntiare id vocbabulum recte non potuit - produxit ore aliquid sonans plus minusve 'google'. Quod nomen Larry Page statim placuit.
2. McDonald's. Raymond Kroc, conditor negotiationis McDonalds's, fuerat primum venditor machinarum gallicaudis lacteis (Anglice milkshake) faciendis. Hic fratres McDonald convenit, isicia Hamburgensia (Anglice burgers) in sui caupona, titulata McDonald's, parvo pretio praebentes. Tres viri decreverunt una rem coquinariam pergere: praebentes praeter hamburgensia etiam gallicaudas lacteas. Kroc postea omnia iura negotiationis a fratribus emit, consilium tamen cepit nomen cauponae (deinde catenae cauponarum) non mutandum.
3. J. Crew. Societas vestiaria, aemulatrix principalis negotiationis Polo domini Ralph Lauren. Conditor, Arthur Cinader, putavit vocem 'Crew' bene pugnaturam contra 'Polo'. 'J' tamen in fronte additum est, ut elegantior nomen videretur.
4. Rolex.Hans Wilsdorf, creator notae Rolex, voluit nomen negotiationi invenire, quod ab omni incola mundi facile pronuntiaretur. Numerosis crucigrammatis (Anglice crossword), combinationisque litterarum sorte factarum usus est, ullo tamen sine effectu, qui sibi placeret. Deinde, equitans, "vocem divinam" audivit sibi in aurem susurrantem: Rolex!
5. Lululemon. Chip Wilson, conditor huius mercaturae, Iapones non valde amavit, nomen ergo sui societati eligit ab his minime prountiandum, carent enim Iapones phonemate simili Europaeo 'l'.
6. ASOS. Haec mercatura interretialis vestiaria primum (anno 1999) nomine pleno AsSeenOnScreen (UtVideturInAlbo) utebatur. Sed mox omnes acronymo potius uti coeperunt.
7. Amazon. Conditor huius tabernae librariae interretialis, Jeff Bezos, varia proposita nominis investigabat. Placuebat sibi maxime 'cadabra' (certe ab abracadabra), sed nimis simile sonabat 'cadaver', ergo alterum nomen quaerebat. Placuebat quoque 'relentless' (immisericors), quod tamen quoque a studiosis relationum publicarum (Anglice PR people) sibi dissuasum est. In fine nomen elegit a fluvio sibi valde amato - Rio Amazonas (ita Lusitanice, nostra autem lingua: Flumen Amazonum).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz